KEARAH MEREALISASI TIBBUN NABAWI

Isnin, 7 Jun 2010

PENGALAMAN MELAHIRKAN ANAK


Sebut pasal melahirkan anak,ramai yang yang sudah merasai,ada melalui pembedahan,melalui bantuan vacuum dan sebagainya.

Bagi PJ Shamsiah, setelah 7 tahun tidak merasai pengalaman bersalin,melahirkan anak kekurangan darah dan G6PD.
Kini melahirkan anak seberat 3.8 kilogram,Sebelum melahirkan anak dinasihatkan doktor untuk melalui proses pembedahan.
Alasan doktor,memandangkan anak yang sebesar dan seberat itu akan membahayakan ibu dan kesihatan anak jika melahirkan anak melalui proses biasa.


Dari pengalaman PJS/PJI Herbalis Puan Norhani yang sebelum ini mengunakan IQ Minda,menambahkan keyakinan Puan Shamsiah untuk melahirkan anak melalui proses biasa dengan mengamalkan produk IQ MINDA juga.

Syukur pada Allah, Puan Shamsiah selamat melahirkan anak yang sihat dan tidak mengalami G6PD. Kalau sebelum ini kedua-dua anaknya mengalami G6PD.

Selepas proses melahirkan anak,ramai doktor kagum, dan bertanya apa petua digunakan sehingga yakin tidak memilih cara pembedahan. malah berkeupayaan melahirkan anakdengan mudah.
Menurut kata Puan Shamsiah, IQ Minda perlu diamal bila mencapat 7 bulan, Perlu diminum lebih-lebih lagi sebelum bersalin. Paling penting sebagai sumber tenaga segera sebelum dan selepas melahirkan anak.
Minuman seharian Kopi Radix sebagai menguatkan tulang anak . Puan Shamsiah mengalami kekurangan Darah, beliau mengamalkan Jus Jambu batu.
Inilah produk yang diamalkan oleh Puan Shamsiah sebelum beliau melahirkan anak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan